Դեկտեմբեր ամսվա ամփոփում

Դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն

  • Ընթերցած գրքեր

Հայր Գորիո – Օնորե դե Բալզակ

  • Վերլուծություններ

Ռեյ Բրեդբերիի ,,Գիշերային հանդիպում,,

Ամբողջ ամառը մեկ օրում

Նոր տարվա բանաստեղծություններ (մեր կողմից)

Վիլյամ Սարոյան ,,Բան ունեմ ասելու,,

Դասարանում քննարկվող հարցեր

  • Ստեղծագործական աշխատանքներ

Դիմակների տակ / անհատական նախագիծ /

Կյանք նոր էջերից / անհատական նախագիծ /

Հույս, որի անունը ընտանիք է… / անհատական նախագիծ /

Ինչ կցանկանայի գալիք Նոր Տարուն…

  • Նախագծային աշխատանքներ

Այս անհատական նախագծով ուզում եմ, որ բոլորը սկսեն ավելի մեծ ուշադրություն դարձնեն մեր Հայ Մեծ գրողների բանաստեղծությունների վրա։ Եվ մի օր միգուցե երբ մի քանի վայրկյաններով հեռախոսը կամ համակարգիչը դնեն այն կողմ հիշեն նրանց մասին (վերջիվերջո պատկերացում ունենան թե ինչով են նրանք այդքան կարևոր) …

Վահան Տերյան / անհատական նախագիծ /

  • Այլ աշխատանքներ

Թարգմանություններ

  • Առաջարկներ

Առաջարկներ չկան, շնորհակալություն։

  • Գնահատեք ձեր կատարած աշխատանքը՝ հիմնավորելով

Ես ինձ գնահատում եմ 9։ Ամիսը իհարկե դեռ չի ավարտվել, բայց կարծում եմ մյուս ամիսների համեմատ ես ավելի ակտիվ եմ եղել և ձգտել եմ ավելիին։ Դեռ գնալու եմ դասի և կունենամ աշխատանքներ, կմասնակցեմ դասերին(ակտիվ լինելով) և հուսով լիովին կարդարացնեմ ինձ։

Published by

Իռեն Նահապետյան

Studying now to be proud of myself later)

Leave a comment